Dinsdag de 6e - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Charlotte Pijnenburg - WaarBenJij.nu Dinsdag de 6e - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Charlotte Pijnenburg - WaarBenJij.nu

Dinsdag de 6e

Door: Char2stage

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

06 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Ik heb bij de foto's van het vangen even twee foto's gezocht met veel mensen er op, en de namen erbij gezet. Dan hebben jullie tenminste ook een gezicht (of achterhoofd in sommige gevallen) bij de namen van mensen.

Vanavond komt de rest van mijn verslag!



Nou: bij dezen de rest van het verslag.

We hebben vandaag flink doorgewerkt aan onze onderzoeksplannen, en ik heb al een heel stuk geschreven! Verder heb ik nu ook duidelijk wat ik nog moet doen aan mijn agenda, dus daar kan ik morgen ook lekker aan verder.

We hebben vandaag tot 3 uur zitten typen aan onze plannen, en daarna zijn we de kuddecontrole voor vandaag gaan doen. Eerst zagen we maar 8 paarden, maar de rest had zich verstopt achter de bramen, en het waren er toch mooi weer 14. Alle dieren zagen er goed uit en liepen goed, alleen een jaarling deed gek. Het was een hengst-jaarling, en de leidhengst wou hem wegjagen. Dus die trapte een beetje naar hem, en de jaarling zakte een stuk door zijn voor- en achterbenen heen terwijl de hengst naar hem schopte. Heel apart.
Ik heb hem daarna een stukje laten lopen en hij liep wel gewoon goed, dus ik neem aan dat het geen gek gedrag is. Maar het kwam mij onbekend voor.

Nou, dat was het wel voor vandaag. Linda en ik gaan zo wraps maken, en vanavond lekker tv kijken ^^

Tot morgen weer!

Char

  • 06 September 2011 - 08:33

    Anneke Marree:

    Leuk,Leuk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Volg mij dagelijks op mijn stage in de Diezemonding (Franse Wielen) in Den Bosch! Iedere dag zal ik een klein verslagje schrijven van wat er die dag gebeurt.

Actief sinds 29 Aug. 2011
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 20123

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2011 - 31 December 2011

Stage FREE Nature in de Diezemonding

Landen bezocht: