Mooie foto's!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Charlotte Pijnenburg - WaarBenJij.nu Mooie foto's!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Charlotte Pijnenburg - WaarBenJij.nu

Mooie foto's!!!

Door: Char2stage

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

06 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Even een apart stukje voor de foto's van het vangen gisteren bij Slot Loevestein!
En ik denk niet dat jullie nog een berichtje hebben gehad van mijn verslag van vandaag, maar dat is nog geupdate vanavond.

xx

  • 07 September 2011 - 11:43

    Granddad John:

    Goed gedaan en leuke foto's, ben benieuwd hoe het verder gaat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Volg mij dagelijks op mijn stage in de Diezemonding (Franse Wielen) in Den Bosch! Iedere dag zal ik een klein verslagje schrijven van wat er die dag gebeurt.

Actief sinds 29 Aug. 2011
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 20099

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2011 - 31 December 2011

Stage FREE Nature in de Diezemonding

Landen bezocht: