Tweede versie onderzoeksplan is af!\ - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Charlotte Pijnenburg - WaarBenJij.nu Tweede versie onderzoeksplan is af!\ - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Charlotte Pijnenburg - WaarBenJij.nu

Tweede versie onderzoeksplan is af!\

Door: Char2stage

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

15 September 2011 | Nederland, Amsterdam

De titel zegt het al, de tweede versie van mijn onderzoeksplan is af ^^

We hebben vandaag weer flink doorgewerkt, en linda had al gauw haar onderzoeksplan opgestuurd. Ik heb de mijne tegen de middag afgekregen, en opgestuurd naar Arjan met de vraag of hij het nog eens na wou kijken. Echter vertelde hij me dat het de bedoeling is dat ik het onderzoeksplan nader bespreek met Tanja, en dat hij alleen het definitief nog nakijkt.

Dus ik heb Tanja wederom lastig gevallen met een mail in haar vakantie, met de vraag of ze naar mijn onderzoeksplan wil kijken. Ik heb op dit moment nog geen antwoord, maar dat zal vast gauw komen.

S'middags hebben we weer kuddecontrole gedaan. Toen we langs het gebied fietsten naar de plek waar we onze fietsen altijd neerzetten, zagen we in de verte aan het einde van het pad twee dingen staan. Eerst dacht ik dat het fietsn waren, maar er bleken nog mensen aan vast te zitten. Al gauw werd duidelijk waarom ze daar stonden. Ze wouden het gebied doorfietsen, maar alle paarden stonden middag op het pad. Ik heb ze dus maar even gered. Niet dat dat zo moeilijk was... Ik ben gewoon over het pad heengelopen, en de paardjes gingen braaf van het pad af, waardoor die mensen hun fietstocht konden vervolgen. Hoe een goede daad! Haha.

We hebben een tijdje bij de paarden in de buurt gezeten en gekeken of we er een paar konden herkennen. Ik had namelijk helemaal de identificatiekaarten uitgeprint, en vervolgens ben ik ze zorgvuldig vergeten, zucht...

Ik ken ondertussen van de 14 paarden al 4 dieren, Lazda (de alfamerrie), Dille (de leidhengst), Ladja (een merrie met een piepkleine aftekening op haar hoofd) en Guiness (het jongste veulen, waarvoor ik de naam bedacht heb ^^ )

Nog 10 te gaan, en hopelijk vergeet ik morgen de lijsten niet...
Morgen hebben we een afspraak met Johan Mees, waarbij we gaan bespreken wat de gemeente verwacht van onze onderzoeken.

Ik zal morgen vertellen wat die verwachtingen zijn!

xx
Char

  • 15 September 2011 - 05:16

    Anneke Marree:

    Goede daden en werk verricht. Ga zo door!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Volg mij dagelijks op mijn stage in de Diezemonding (Franse Wielen) in Den Bosch! Iedere dag zal ik een klein verslagje schrijven van wat er die dag gebeurt.

Actief sinds 29 Aug. 2011
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 20144

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2011 - 31 December 2011

Stage FREE Nature in de Diezemonding

Landen bezocht: