Materiaal en methode - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Charlotte Pijnenburg - WaarBenJij.nu Materiaal en methode - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Charlotte Pijnenburg - WaarBenJij.nu

Materiaal en methode

Door: Char2stage

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

19 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Hoihoi,

Week 4 is begonnen, en het is tijd om te beginnen aan mijn materiaal en methode. Ik heb me vanmorgen even zitten inlezen, en ik kwam (wat ik al enigzins verwachtte) tot de conclusie dat de materiaal en methode normaal gesproken pas achteraf wordt geschreven. Echter heb ik nu de tijd ervoor vandaag en morgen, dus maak ik alvast een goede opzet die ik later evt nog kan aanpassen aan veranderde dingen, maar het grootste deel is dan al af. Bovendien heb ik dan al mooi op papier staan hoe ik het precies ga aanpakken, en zie ik ook gelijk wat ik nog moet doen voor voorbereiding.

We hebben ook nog kuddecontrole gedaan vandaag. Morgen komt Tanja weer terug van vakantie, dan zal zij het weer overnemen.
Alle veulentjes lagen op de grond te liggen, echt heel schattig ^^ Maar ik was toch zo gemeen om ze op te laten staan, want we moesten toch even weten of ze allemaal goed lopen. Ik had de indruk dat een van de veulens ietsjes trok met het linkerachterbeen, maar het zal vast niks zijn.

Ik had vandaag mijn spiegelreflex bij, dus heb nog lekker foto's zitten maken van de paardjes. Moet nog even met mijn nieuwe lens om leren gaan, maar het ziet er al erg goed uit!

Morgen schrijf ik weer!
xx

  • 19 September 2011 - 15:18

    Anneke Marree:

    Dille had een nieuwe hoed. Ze mailde mij dat ze die op Prinsjesdag zou dragen als ze allemaal naar Den Haag gaan.
    Heeel apart. Mooie dag voor jouw observaties!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Volg mij dagelijks op mijn stage in de Diezemonding (Franse Wielen) in Den Bosch! Iedere dag zal ik een klein verslagje schrijven van wat er die dag gebeurt.

Actief sinds 29 Aug. 2011
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 20100

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2011 - 31 December 2011

Stage FREE Nature in de Diezemonding

Landen bezocht: