Vandaag weer thuiswerk! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Charlotte Pijnenburg - WaarBenJij.nu Vandaag weer thuiswerk! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Charlotte Pijnenburg - WaarBenJij.nu

Vandaag weer thuiswerk!

Door: Char2stage

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

16 November 2011 | Nederland, Amsterdam

Zo, vandaag heb ik weer een dagje gegevens verwerkt. Ik was, zoals ik gisteren aangaf, van plan om vandaag met mijn formulieren aan de gang te gaan. Daar ben ik inderdaad aan begonnen, maar erg byzonder anders is het nog niet geworden. Ik moet ook zeggen dat ik er niet heel veel tijd voor over hield, aangezien mijn rijles een uurtje langer duurde dan dat ik dacht (oeps, verkeerd gepland... Stoute ik, en dat terwijl ik een agenda bijhoud!). Uiteraard een slecht excuus, maar het was wel zo.

Verder heb ik morgen een afspraak met Johan Mees (samen met Tanja en Lin), waarbij ik (ik quote Tanja) "jij behartigt de belangen van de geuzen en koniks. Hoe moet de weg er voor hen uit komen te zien? Hoe zit het met de sloten? En de afrastering? De huidige weg vormt een soort fuik (dieren passeren de mens van heel dichtbij, omdat de sloten er tussen zitten), (hoe) moeten we dat veranderen?".

Ik wist wel dat ik ook enigzins een rol zou krijgen in het gesprek, maar dit is wel iets meer dan ik verwacht had!
Ik schrap dus voor morgen mijn geplande achter-de-geuzen-aan-hobbelen, en ga dit gesprek voorbereiden (en als ik tijd over houd nog eens aan die formulieren zitten).
Vrijdag doe ik in ieder geval nog wel Geusjes.

Jullie horen morgen hoe het gesprek verlopen is!!

xx
Char

  • 16 November 2011 - 22:09

    Monique:

    serious matter!

  • 16 November 2011 - 22:46

    Opie:

    Je bent wel lekker bezig met de paarden en koeien. Leuke foto's. Gezellige mensen
    waarmee je omgaat. Blijkbaar nogal veel taart en Bossehmmmm, heb je nog uitgezocht waarom ze hout eten?
    Soms slijpen dieren zoals konijnen hun gebit er mee, er zit ook cellulose in net als in planten, dus gebruiken ze het denk ik ook als een soort kauwgum om hun spieren te trainen, ik ben benieuwd wat in je verslag naar voren komt.

  • 18 November 2011 - 10:21

    Granddad John :

    hoe verliep het gesprek ? Of krijgen we dat nog in je verslag?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Volg mij dagelijks op mijn stage in de Diezemonding (Franse Wielen) in Den Bosch! Iedere dag zal ik een klein verslagje schrijven van wat er die dag gebeurt.

Actief sinds 29 Aug. 2011
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 20098

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2011 - 31 December 2011

Stage FREE Nature in de Diezemonding

Landen bezocht: