t'is waar, t'is heus, t'is een Geus! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Charlotte Pijnenburg - WaarBenJij.nu t'is waar, t'is heus, t'is een Geus! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Charlotte Pijnenburg - WaarBenJij.nu

t'is waar, t'is heus, t'is een Geus!

Door: Char2stage

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

26 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam

Daaaar istie weeeer!
Nou nou, nou nou!!

Vandaag kwam ik aanfietsen en ik was al bang dat de Geuzen, die ik vandaag ging monitoren, zich weer ergens hadden verstopt in de distels. Maar het viel mee, ze stonden heel lief op me te wachten in het ponyweitje.

De Geuzen stonden te eten, en toen ik even zat te observeren gingen ze gezellig bij elkaar liggen. Zoals meestal was Nero op een afstandje van de rest, en heel langzaam en sneaky kwam hij dichterbij grazen. Uiteindelijk durfde hij het aan om op 5 meter afstand van de rest te gaan liggen, dappere stier hoor :P
Omdat de Geuzen zo braaf bleven liggen had ik het rustig met het observeren, en besloot ik mijn laarzen eens uit te testen. Nou, die bleken niet zo waterdicht als ik dacht, alleen de onderkant is waterdicht, en daarboven niet. Dus ik ging leuk in een poeltje staan, en het water kwam er gelijk doorheen, oeps!

Een half uurtje voor de middagpauze kwam Linda aan, en na nog even te hebben geobserveerd gingen we pauze houden. Tijdens de pauze heb ik genoten van mijn warme chocomel uit mijn nieuwe thermosfles!! En het was nog warm, ideaal ^^ Binnenkort ga ik ook soep meenemen!

Na de pauze stonden de geuzen naast het distelveld op de dijk, en daar zijn ze eigenlijk de rest van de middag gebleven. Lin heeft lekker plantjes op naam zitten brengen, terwijl ik naar mijn koetjes zat te kijken, die ook de halve middag lekker aan het liggen waren.
Het zonnetje brak zelfs nog even door, het was een mooie dag vandaag!

Morgen zal het wat minder rustig zijn, dan gaan we Galloways vangen bij Wilbert in de Oude Waal.
Daarna heb ik vrijdag nog een observatie van de Koniks, en dan is het herfstvakantie voor mij en Linda, dan gaan we naar London!!

Tot morgen,
Char

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Volg mij dagelijks op mijn stage in de Diezemonding (Franse Wielen) in Den Bosch! Iedere dag zal ik een klein verslagje schrijven van wat er die dag gebeurt.

Actief sinds 29 Aug. 2011
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 20135

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2011 - 31 December 2011

Stage FREE Nature in de Diezemonding

Landen bezocht: