Stage FREE Nature in de Diezemonding - Reisverslagen van Charlotte Pijnenburg - WaarBenJij.nu Stage FREE Nature in de Diezemonding - Reisverslagen van Charlotte Pijnenburg - WaarBenJij.nu

Stage FREE Nature in de Diezemonding

Ik zit nu in het 3e jaar van Toegepaste Biologie op HAS Den Bosch, en dit gehele jaar loop ik stage. De eerste 5 maanden in Nederland, en daar zal deze blog over gaan.

Mijn stage in de Diezemonding betreft het monitoren van het gedrag van een kudde konikpaarden daar, het vastleggen van hun bewegingen over de dag en de periode dat ik stage loop heen, en het te weten komen van wat de dieren precies eten.

Ik doe deze stage in opdracht van FREE Nature, en ik wordt hierin begeleid door Tanja van FREE en door docent Toegepaste Biologie Arjan van HAS Den Bosch.

Recente Reisverslagen:

28 November 2011

Belangrijk: nieuw siteadres!!

28 November 2011

Donderdag ende vrijdag!

24 November 2011

Koniks observeren en losse Galloways

23 November 2011

MIST!!! En Galloways vangen.

20 November 2011

Gesprek Johan Mees over een nieuw paadje.
Charlotte

Volg mij dagelijks op mijn stage in de Diezemonding (Franse Wielen) in Den Bosch! Iedere dag zal ik een klein verslagje schrijven van wat er die dag gebeurt.

Actief sinds 29 Aug. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 20117

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2011 - 31 December 2011

Stage FREE Nature in de Diezemonding

Landen bezocht: