Wat een grijze lucht vandaag zeg... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Charlotte Pijnenburg - WaarBenJij.nu Wat een grijze lucht vandaag zeg... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Charlotte Pijnenburg - WaarBenJij.nu

Wat een grijze lucht vandaag zeg...

Door: Char2stage

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

08 November 2011 | Nederland, Amsterdam

Pfff, ik ben blij dat het niet regende vandaag hoor, maar wát een somber weer was het vandaag zeg, ik werd er zelf gewoon een beetje somber van!

Vandaag zijn Linda en ik weer gaan Geuzen. Toen we aankwamen in het veld zagen we iemand lopen door het gebied, richting de Geuzen die op het picknickplekje stonden. Na even te hebben getwijfeld kwamen Lin en ik, al fietsend richting de eerste ingang van het gebied, tot de conclusie dat dit toch echt Jan was. We parkeerden onze fietsen en liepen ook naar de Geuzen, en zagen dat het inderdaad Jan was. Hij kwam net weer terug lopen. Hij vertelde ons dat Tanja vandaag niet naar het veld kon komen, ze was naar de paardenmarkt. Vandaar dat Jan vandaag de kuddecontroles deed. We hebben even met hem staan praten, en zijn daarna doorgelopen naar de Geusjes.

Deze stonden bij het picknickplekje, en hebben daar ook bijna de hele dag gestaan. Ze waren wel een beetje saai vandaag hoor, ze hebben bijna alleen gelegen en gestaan! Ze gingen niet eens veel eten ofzo. Gekke Geuzen.

Toen we pauze hadden heb ik even contact opgenomen met Noah (die student van het Van Hall Larenstein in Leeuwarden), en ik heb hem gevraagd of dat hij volgende week een dagje tijd heeft om ons zijn gebied te laten zien. Ik ben ook hele benieuwd hoe hij zijn onderzoek, wat sterk lijkt op het mijne, aanpakt.

Na de pauze zijn we weer verder gaan observeren (en linda was natuurlijk plantjes aan het bekijken). Omdat de Geuzen zo rustig waren had ik het niet zo druk, en dus heb ik een begin gemaakt aan mijn reflectieverslag dat ik morgen wil opsturen naar Arjan en Tanja.
In dat verslag moet ik verwerken hoe dat de stage tot nu toe is verlopen, en uiteraard, zoals altijd, moet ik vertellen wat er wel en niet goed gaat, en ik moet een punt zoeken waar ik me op kan verbeteren.
Ik vind dat altijd wel enigzins lastig, heb dan ook nog niet bedacht wat dat is. Morgen zal ik het reflectieverslag afschrijven en s'avonds na het eten enz uittypen en opsturen naar Arjan en Tanja.

Linda heeft haar stagebezoek vrijdag (ik donderdag) en moet ook een reflectieverslag schrijven, dus die is vandaag wat eerder naar huis gegaan om daar aan te werken. Ikzelf heb braaf mijn observaties afgemaakt, en ben daarna terug gegaan naar mijn kamertje, waar ik nu dit zit te typen.

Nou, dat was het al voor vandaag! Misschien dat er morgen, als ik achter de paardjes aan ga, een uitgebreider verslag komt, haha.

Groetjes,
Char

  • 07 November 2011 - 23:26

    Monique:

    maar gelukkig is het niet koud, dan zou je wel een warm jasje kunnen gebruiken!
    Een auberginekleurig jasje, bijvoorbeeld...

    x,m

  • 08 November 2011 - 18:46

    Anneke Marree:

    Vandaag geen taart?

  • 08 November 2011 - 18:46

    Anneke Marree:

    Vandaag geen taart?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Volg mij dagelijks op mijn stage in de Diezemonding (Franse Wielen) in Den Bosch! Iedere dag zal ik een klein verslagje schrijven van wat er die dag gebeurt.

Actief sinds 29 Aug. 2011
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 20102

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2011 - 31 December 2011

Stage FREE Nature in de Diezemonding

Landen bezocht: